reede, 13. jaanuar 2017

Isaac Bashevis Singeri "Patukahetseja"

Minu lavastust „Patukahetseja“ (esietendus 2. aprillil 2011) on nüüd võimalik (üle) vaadata.


5 kommentaari:

  1. Tere, ma olen Theresa Williams. Pärast aastatega Andersoniga suheldes läks ta koos minuga lahti, tegin kõik endast oleneva, et teda tagasi tuua, kuid kõik oli asjata, tahtsin ta tagasi nii palju, et ma armastan teda, Ma palusin teda kõike, lubasin, kuid ta keeldus. Ma selgitasin oma probleemi oma sõbrannale ja ta soovitas pigem ühendust kirjutamise ratastega, mis aitaks mul anda õigekirja, et ta tagasi saaks, kuid olen tüüp, mida kunagi ei usutud õigekirja, mul ei olnud muud valikut kui seda proovida, ma postitas kirja ratas ja ta ütles mulle, et ei ole mingit probleemi, et kõik oleks enne kolme päeva, enne kui kolm päeva tagasi mulle kolm päeva tagasi tagasi läinud, viskas ta õigekirja ja üllatavalt teisel päeval umbes kell 16.00. Minu endine kutsus mind, ma olin nii üllatunud, vastasin kõnele ja kõik, mida ta ütles, oli see nii kahju, et see juhtus, et ta tahab, et ma naaseksin teda, et ta armastab mind nii palju. Ma olin nii õnnelik ja käisin temaga, see oli see, kuidas me hakkasime uuesti koos elama koos. Sellest ajast alates olen lubanud, et keegi, kellele ma tean, et on suhteprobleeme, oleksin mulle selle inimese abistamiseks, viidates talle ainukeseks tõeliseks ja võimsaks õigekirja ratiks, kes aitas mind oma probleemiga. email: {drogunduspellcaster@gmail.com} võite talle e-kirja saata, kui vajate abi tema suhetes või muudes kohtuasjades.

    1) Armastusloomingud
    2) kadunud armastuse loitsud
    3) Abielulahutuse ilm
    4) Abielu Tähemärgid
    5) siduv loits.
    6) Breakup Tähemärgid
    7) mineviku armastaja välja laskma
    8.) Tahad edutada oma kontoris / loteriide õigekirja
    9) tahab oma väljavalitu rahuldada
    Kui teil on probleemi püsiva lahenduse leidmiseks, pöörduge selle mehe poole
    {drogunduspellcaster@gmail.com} kaudu

    VastaKustuta
  2. Ma pole kunagi näinud ega kuulnud sellistest inimestest nagu dr Idialu. Dr Idialu on inimkujul jumal, inimesed nimetavad teda maapealseks jumalaks. Mu abikaasa petab mind alati ja iga kord, kui ma ütlen talle, et lõpeta petmine, ärritub ta ja ähvardab majast lahkuda, jätkab ta mitu kuud petmist, sest toob teise naise koju, kui mind seal pole. Armastasin teda nii väga ega tahtnud teda kaotada, kuid oma suureks üllatuseks tulin ühel päeval tema töölt tagasi ja avastasin, et ta võttis oma asjad ja läks teise naise juurde elama. Ma nutsin ja jäin pikka aega üksi, kuni mu sõber kontoris rääkis mulle, kuidas dr Idialu aitas tal pärast 6-aastast lahutust oma abikaasa tagasi tuua, nii et võtsin WhatsApi kaudu kohe ühendust doktor Idialuga ja rääkisin talle oma olukorrast ning ta ütles mulle : ta aitab mind ja mu abikaasa tuleb tagasi ja palub mind põlvili 12-16 tunni jooksul. Tegin kõik, mida doktor Idialu mulle ütles, ja minu suureks rõõmuks juhtus kõik 13 tunni jooksul täpselt nii, nagu doktor Idialu enne ütles. Mu abikaasa tuli minu juurde tagasi ja kukkus põlvili, nuttes ja andestades talle andeks. Kas vajad abi? Võtke arsti Idialuga kohe ühendust e-posti teel: doctoridialuspellcaster@gmail.com või WhatsApp: +2348118448718

    VastaKustuta
  3. Ma olen Susan nimepidi. Tervitused kõigile, kes seda tunnistust loevad. Mu abikaasa lükkas mu tagasi pärast kaheksat(8) aastat abielu lihtsalt sellepärast, et teisel naisel oli tema peal loits ja ta jättis minu ja lapsed kannatama. ühel päeval, kui ma lugesin läbi veebi, ma nägin postitust, kuidas see õigekirja ratas selle e-posti aadress ( aoba5019@gmail.com ), aitas naine saada tagasi oma abikaasa ja ma andsin talle vastuse oma aadress ja ta ütles mulle, et naine oli õigekirja mu abikaasa ja ta ütles mulle, et ta aitab mind ja pärast 2 päeva kasutades, mida ta saadab mulle, et ma olen mu mees tagasi. Võite jõuda tema kaudu oma e-posti: (aoba5019@gmail.com) või tema WhatsApp number:( +27740386124 ) . Ma uskusin teda ja täna on mul hea meel teile kõigile teada anda, et sellel loitsurattal on võime armastajaid tagasi tuua. sest ma olen nüüd rahul oma abikaasa kõik tänu DR ADELEKE

    VastaKustuta
  4. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    VastaKustuta
  5. QUICK EASY EMERGENCY URGENT LOANS LOAN OFFER EVERYONE APPLY NOW +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    VastaKustuta