neljapäev, 16. jaanuar 2014

Hannes Varblasele (50. ja 60. sünnipäevaks)

Hannesele, 50. sünnipäevaks

Nüüd, armas Varblane,
käest arp pane!
Sest oled seda tagund küllalt.

Kui loobud jonnita ja üllalt,
siis paisud priskeks pankuriks,
prii piinlemast, mis elu on ja miks.

Saad tunda, kuidas hääbub äng.

Su lossi laskub vesisäng,
kus algab emand Mammonaga
õrnõnnis igavene armumäng.


1999


+++
Kui Hannes sai 50, kirjutasin talle väikese värssvallatuse, milles soovitasin sünnipäevalapsel luuletamisest loobuda, pankuriks paisuda ja emand Mammonaga armumängu alustada.
Paraku pole juubilar (kümne aasta jooksul) õppust võtnud. Pole muundunud priskeks pankiiriks ega tibatillukeseks tellerikski mitte. Ikka luuletaja! Lootusetu juhtum. Sestap tuli järg kribada.

Hannesele, 60. sünnipäevaks

Ei ole paisund pankuriks,
vaid jäänud vintskeks ankuriks.

Kai ääres omaette tukub,
laev lollide kui merel hukub.

Loomulikult teab kuuekümnene poeet minust oluliselt paremini, et elus on mõte ainult ühel. See on meelerahu. Kõik muu on köki-möki ja tühi-tähi.


2009


(Tekstid ilmunud:

50 – 
J. Kaldmaa „Isa kasvab pojaks“, 2009, lk. 176;
J. Kaldmaa „Lapsevaev“, 2004, lk. 37; 
„Postimees“, 18. juuni 1999.

60 –
http://www.tartupostimees.ee/133089/vintske-ankur-saab-aastakumme-vanemaks

„Tartu Postimees“, 18. juuni 2009.)

1 kommentaar:

  1. Ma olen Susan nimepidi. Tervitused kõigile, kes seda tunnistust loevad. Mu abikaasa lükkas mu tagasi pärast kaheksat(8) aastat abielu lihtsalt sellepärast, et teisel naisel oli tema peal loits ja ta jättis minu ja lapsed kannatama. ühel päeval, kui ma lugesin läbi veebi, ma nägin postitust, kuidas see õigekirja ratas selle e-posti aadress ( aoba5019@gmail.com ), aitas naine saada tagasi oma abikaasa ja ma andsin talle vastuse oma aadress ja ta ütles mulle, et naine oli õigekirja mu abikaasa ja ta ütles mulle, et ta aitab mind ja pärast 2 päeva kasutades, mida ta saadab mulle, et ma olen mu mees tagasi. Võite jõuda tema kaudu oma e-posti: (aoba5019@gmail.com) või tema WhatsApp number:( +27740386124 ) . Ma uskusin teda ja täna on mul hea meel teile kõigile teada anda, et sellel loitsurattal on võime armastajaid tagasi tuua. sest ma olen nüüd rahul oma abikaasa kõik tänu DR ADELEKE

    VastaKustuta